Години роботи  10:00 - 18:00
  info@strahovki.kh.ua
Зелена карта на авто
Зелена карта на рік на авто - вигідна ціна!
Відмова у страховій виплаті

10 причин, з яких страхова компанія відмовить у виплаті туристу

1 причина — спорт та активний відпочинок

Це найбільш поширена причина, через яку клієнти не отримують виплату від страхової компанії. Травми, отримані під час занять активними видами спорту, за стандартним договором не є страховим випадком, а отже, компанія не оплачуватиме витрати на лікування. Якщо ви плануєте бігати на змаганнях, ходити в гори, кататися на гірських лижах, займатися серфінгом або яхтингом, необхідно вказати при покупці поліса. Вартість страховки від цього зросте, але ви під захистом.

2 причина – загострення хронічних захворювань

Звернення за медичною допомогою через загострення чи ускладнення хронічного захворювання багато страховиків теж не розцінюють як страховий випадок. Те саме стосується медичних обстежень. Іноді застраховані звертаються з хронічними скаргами для отримання повноцінного обстеження. Треба мати на увазі, що в усьому світі прийнято, що страховка для подорожей покриває лише організацію та оплату екстреної допомоги.

3 причина - алкогольне сп'яніння

Страхова компанія відмовить застрахованому у виплаті, якщо травма чи нещасний випадок трапилися, коли той був у стані алкогольного сп'яніння. Страхова компанія не оплачуватиме витрати застрахованого, якщо неприємності виникли при вживанні наркотиків, токсичних чи психоактивних речовин.

4 причина – вагітність

Відмова у виплаті, якщо жінка з вагітністю на строк більше 8 тижнів.

5 причина - сонячні опіки

Практично всі страхові компанії відмовляються відшкодовувати витрати, пов'язані з лікуванням наслідків «впливу сонячного випромінювання», зокрема «сонячного удару» та сонячних опіків.

6 причина - ДТП без документів

У страхових правилах усіх компаній прописано, що вони не відшкодовуватимуть витрати на лікування травм та захворювань, отриманих в аварії, якщо застрахований «керував транспортним засобом, не маючи прав водія або передав управління особі, яка не має їх». А також, якщо застрахований був пасажиром транспортного засобу, водій якого був п'яний (крім громадського транспорту).

Крім того, страховик не оплачуватиме медичної допомоги, якщо вона буде потрібна після того, як клієнт брав участь у «злочинних чи протиправних діях, політичних демонстраціях, страйках».

7 причина — воєнні дії чи теракт

Також у правилах всіх компаній прописано, що страховий захист не поширюється на період «воєнних дій, збройних зіткнень, інших аналогічних або прирівнюваних до них подій (незалежно від того, чи була оголошена війна), заколоту, путчу, інших громадянських заворушень, що передбачають переростання в цивільне чи військове повстання, бунту, збройного чи іншого незаконного захоплення влади.

8 причина - франшиза

Страховик у договорі може прописати розмір франшизи — частини витрат клієнта, що не компенсується. Це зробить вартість поліса нижчою. Франшиза може бути умовною чи безумовною та встановлюється як у відсотках до розміру витрат, так і в абсолютній величині. По суті, це обумовлена сума, яку страховик вам не виплатить, що б не сталося. При умовній франшизі компанія несе відповідальності за витрати у межах зазначеної суми, але відшкодовує витрати повністю за її перевищенні. При безумовній франшизі страховик відшкодовує клієнту витрати за вирахуванням прописаної у договорі суми.

9 причина - неправильні дії при страховому випадку

Якщо застрахованому потрібна допомога, він повинен діяти за певним алгоритмом. Насамперед, потрібно звернутися за телефоном сервісного центру (ассистанської компанії), який вказаний у страховому полісі. Це потрібно зробити ще до звернення чи візиту до медичного закладу. Потерпілий повинен повідомити прізвище та ім'я, номер страхового поліса, характер необхідної допомоги, місцезнаходження та номер телефону для зворотного зв'язку.

10 причина – немає підтверджуючих документів

Іноді буває так, що страховий випадок стався там, де сервісна компанія не має договірних відносин із медичними установами. У разі фіксується звернення клієнта за допомогою. Далі клієнт їде до найближчого медичного закладу, де йому надають допомогу за розрахунок готівки. У цьому випадку необхідно зберегти всі документи, що підтверджують факт отримання медичної допомоги, чеки, рахунки, рекомендації, документи транспортної компанії. Заяву про настання страхового випадку в компанію, як правило, потрібно подати протягом 30 робочих днів з моменту отримання всіх документів, що підтверджують.

Відсутність будь-яких документів, що підтверджують страхову подію та розмір понесених витрат – одна з найпоширеніших причин відмови у компанії.

Друзі, допоможу та проконсультую з усіх питань страхування! Оформляйте надійну страховку за кордон із включенням лікування від COVID-19 у мене +380664688151 Viber/Telegram.

Страховий консультант Куршацов Андрій

Страховий консультант

+38 (066) 468-81-51

Безкоштовна консультація

Безкоштовна консультація надається у тому випадку, якщо ви збираєтеся оформляти страховку у мене! Якщо ви оформили страховку в іншому сервісі, то ви можете звернутися за консультацією в той сервіс, де ви оформляли страховку.

Viber Страховки

Telegram Страховки

Оставьте комментарий